Fluxul de lucru prin e-mail

Flux de lucru prin e-mail

Utilizați fluxurile de e-mail pentru a vă notifica automat clienții cu privire la galeriile dvs. Anunțați-i când galeria este online, când au adăugat imagini pe lista lor de dorințe, dar nu au comandat încă, sau când se apropie data de încheiere a galeriei. Țineți-vă clienții la curent și reamintiți-le prin e-mail să nu-și uite imaginile preferate - astfel încât să profite de ocazia de a vă cumpăra fotografiile.

Utilizați un șablon de flux de lucru prin e-mail

Meniul fluxului de lucru prin e-mail

Pentru a crea un nou flux de lucru prin e-mail, deschideți fluxul de lucru prin e-mail în cadrul panoului de vânzări. Un șablon este disponibil pentru a fi utilizat. Făcând clic pe acesta, vor fi afișate e-mailurile din cadrul fluxului de lucru respectiv.

Șablon de flux de lucru

Pentru a crea un nou flux de lucru folosind acest șablon, faceți clic pe butonul Duplicate (Duplicare ) din coloana din dreapta. Va trebui apoi să dați duplicatului un titlu nou și să faceți clic pe Continue (Continuare). O copie a șablonului, inclusiv e-mailurile, va apărea apoi în meniul Flux de lucru e-mail, unde puteți edita e-mailul pentru a se potrivi nevoilor dvs.

Crearea unui flux de lucru pentru e-mailuri

Pentru a crea un nou flux de lucru, faceți clic pe butonul Adăugare din meniul Flux de lucru e-mail și introduceți un titlu pentru noul flux de lucru e-mail, care va fi vizibil numai pentru dvs. Când ați terminat, faceți clic pe Continuare. Va apărea un nou meniu gol Email Workflow. O coloană din dreapta afișează informații despre ultima dată de salvare și funcții precum Ștergere și Redenumire.

Flux de lucru de e-mail gol

Crearea unui e-mail în cadrul unui flux de lucru

Odată ajuns într-un flux de lucru de e-mail, faceți clic pe Add (Adăugare ) pentru a crea și configura e-mailul.

Declanșator: Alegeți ce eveniment va declanșa e-mailul. Opțiunile sunt:

  • Adăugat la lista de dorințe: Un e-mail va fi trimis pe baza regulilor configurate atunci când un client adaugă imagini la lista sa de dorințe.
  • Data ședinței foto: Email-urile sunt trimise în funcție de data ședinței foto și de regulile și zilele configurate.
  • Data de începere a vânzării: E-mailurile sunt trimise în funcție de data de începere a vânzărilor galeriei.
  • Data finală de vânzare: E-mailurile vor fi trimise în funcție de data de încheiere a vânzărilor galeriei.
  • După înregistrare: Un e-mail va fi trimis imediat după ce clientul s-a înregistrat. (depinde de modul în care îl configurați)
  • După o comandă: Email-urile vor fi declanșate atunci când o comandă este plasată în conformitate cu regula și zilele stabilite.
  • A adăugat un produs în coșul de cumpărături: E-mailurile vor fi declanșate atunci când un produs este adăugat la coșul de cumpărături, în conformitate cu regulile definite și zilele stabilite.
  • Promoția expiră: Email-urile vor fi trimise în funcție de data de expirare a promoției.

Regula: Decideți când să trimiteți e-mailul în funcție de declanșator. Puteți alege între Instant, Zile înainte sau Zile după.
Days (Zile): Specificați numărul de zile în care se va aplica regula. De exemplu, dacă declanșatorul este Începe vânzarea, regula este Zile după și introduceți 3 zile, e-mailul va fi trimis la 3 zile după începerea vânzării.
Ora trimiterii: Specificați ora de trimitere a e-mailului.

Filtrare destinatar: Aici puteți alege între:

  • Toți pentru a trimite e-mailul tuturor clienților dvs. indiferent de comanda lor.
  • Comandat pentru a trimite e-mailul numai clienților care au plasat o comandă.
  • Not Ordered pentru a trimite e-mailul clienților care nu au plasat încă o comandă.

Subject (Subiect): Introduceți subiectul e-mailului dvs.
Message (Mesaj): Creați corpul mesajului dvs. de e-mail. Puteți personaliza stilul textului, adăuga paragrafe, linkuri și imagini după cum este necesar.
Trimiteți un e-mail de test: Înainte de finalizare, trimiteți un e-mail de testare pentru a verifica aspectul și a face orice ajustări necesare pentru a vă asigura că rezultatul corespunde așteptărilor dvs.
Exemplu de flux de lucru pentru e-mail

Odată configurat, faceți clic pe Salvare. Noul dvs. e-mail va apărea în meniul fluxului de lucru pentru e-mail pe care l-ați creat, afișând regulile principale pentru o prezentare generală rapidă. Puteți adăuga atâtea e-mailuri câte aveți nevoie.

Fluxul de lucru al e-mailurilor școlare

Dacă trebuie să faceți modificări la e-mail, faceți clic pe pictograma cheie pentru a deschide meniul Editare e-mail. De aici puteți, de asemenea, să ștergeți e-mailul făcând clic pe butonul pubelă din colțul din dreapta sus.

Utilizarea fluxului de lucru prin e-mail

Pentru a activa un flux de lucru prin e-mail într-o galerie sau într-o galerie QR, accesați meniul Galerii și accesați Setările galeriei din galeria dorită.

Setări galerie

În cadrul Setărilor galeriei, localizați și selectați fluxul de lucru preferat din caseta Flux de lucru e-mail. Faceți clic pe Salvare pentru a vă salva modificările. Odată configurați, clienții care se înregistrează pentru galeria dvs. vor primi automat e-mailul șablon din fluxul de lucru selectat.

Adăugarea de e-mailuri la un flux de lucru activ

Puteți adăuga e-mailuri la un flux de lucru activ. Cu toate acestea, aceste e-mailuri nu vor fi trimise retrospectiv. Ele vor fi utilizate numai pentru evenimente viitoare. De exemplu, dacă o galerie este încă online timp de 10 zile și ați setat ca un e-mail să fie trimis cu 7 zile înainte ca vânzarea să se încheie, acesta va fi trimis conform programării dacă este creat înainte de marcajul de 7 zile. Cu toate acestea, dacă adăugați e-mailul cu 5 zile înainte de încheierea vânzării, acesta nu va fi trimis.

Înregistrări de utilizatori noi după ce fluxul de lucru a început

Atunci când un flux de lucru de e-mail este activ și un client nou se înregistrează pentru o galerie, acesta va primi e-mailuri numai din acel moment. E-mailurile retroactive nu vor fi trimise. De exemplu, dacă o galerie a fost online și un client se înregistrează după ce fluxul de lucru a început, acesta nu va primi notificări cu privire la evenimente anterioare, cum ar fi momentul publicării imaginilor. Cu toate acestea, dacă fluxul de lucru include un e-mail care urmează să fie trimis cu 7 zile înainte de încheierea vânzării, iar clientul se înregistrează înainte de această perioadă de 7 zile, acesta va primi e-mailul conform programării.

 

Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți:

Setarea limbii dvs. nu corespunde limbii acestui site web. Vă rugăm să alegeți: