Sortare manuală
Această opțiune este ideală pentru situațiile în care ați fotografiat deja participanții fără carduri cu cod QR. Dacă alegeți această opțiune, trebuie să vă fi ocupat de GDPR înainte de ședința foto și apoi puteți seta imaginile cheie și activa sortarea automată. Trebuie apoi să acordați manual fiecărui client acces la galerie pentru ca acesta să poată accesa galeria.
1. Regulamentul general privind protecția datelor
Este important pentru noi că v-ați ocupat de GDPR. Prin urmare, trebuie să confirmați că ați obținut GDPR de la toți participanții înainte de a putea utiliza această opțiune. Vă rugăm să confirmați acest lucru făcând clic pe Continuați.
2. Creați grupuri
Dacă începeți cu această opțiune, veți avea o sarcină foto goală și va trebui să creați mai întâi grupuri. Pentru a crea un grup, introduceți numele grupului dorit în câmpul Grup nou și faceți clic pe add (Adăugare). Puteți adăuga atâtea grupuri câte grupuri aveți nevoie.
3. Încărcați imagini
Intrați în galeria grupului făcând clic pe numele acestuia sau pe pictograma cu cheie. Odată ajuns în Galeria grupurilor, încărcați imaginile care corespund grupului. Pentru a adăuga o fotografie, faceți clic pe butonul albastru de adăugare din colțul din stânga sus, selectați Adăugare imagini și alegeți locația în care sunt stocate fotografiile. Vă rugăm să vă asigurați că toate fotografiile fiecărui participant sunt încărcate împreună pentru a evita amestecarea fotografiilor.
4. Sortare
Pentru ca sortarea să funcționeze corect, trebuie să marcați fiecare primă imagine din noua ședință foto ca imagine cheie în primul pas.
Selectați întotdeauna prima imagine dintr-o nouă configurație, de exemplu, un nou participant. Puteți selecta mai multe imagini prin intermediul Selectați mai multe. Informații detaliate despre imaginea selectată vor apărea în coloana din dreapta, împreună cu butonul Marcați ca imagine cheie. Faceți clic pe acest buton pentru a desemna imaginea selectată ca imagine cheie. La sortarea automată, toate fotografiile care urmează imaginii-cheie vor fi incluse în aceeași galerie. Este esențial să vă asigurați că toate fotografiile ulterioare aparțin aceluiași participant.
După ce toate imaginile cheie au fost setate pentru fiecare participant din grup, faceți clic pe butonul Începeți sortarea automată din colțul din stânga sus. Acest lucru va sorta automat fotografiile în galerii pe baza imaginilor-cheie setate, inclusiv a tuturor fotografiilor încărcate după imaginea-cheie.
5. Setări și verificare
Rețineți că toate galeriile create în cadrul unui grup moștenesc setările de la lucrarea foto, care se găsesc în meniul General al lucrării foto. Pentru mai multe informații, citiți articolul General menu (Meniu general).
Este recomandat să revizuiți aspectul și conținutul fiecărei galerii pentru a vă asigura că acestea corespund așteptărilor dvs. Dacă este necesar, puteți face ajustări, cum ar fi mutarea imaginilor între galerii, încărcarea de fotografii suplimentare sau modificări ale conținutului galeriei. Pentru mai multe informații, consultați articolul din ghidul Photo Job - Workflow.
6. Contactați clienții
După ce galeriile au fost create, va trebui să contactați clienții și să le oferiți link-ul galeriei. Puteți face acest lucru cu ușurință descărcând Carduri cu imagini din meniul Coduri QR. Aceasta va genera un PDF cu coduri QR pentru fiecare galerie, împreună cu fotografii de probă și un link. Pentru mai multe informații, citiți articolul despre codurile QR.