Setări pentru vânzări și facturi
Saal Digital se ocupă de întregul proces de vânzare complet gratuit, lăsându-vă liber să vă concentrați asupra afacerii dumneavoastră. Este important să rețineți că implicarea noastră în facturare și producție nu poate fi ascunsă. Cu toate acestea, în acest meniu veți găsi diverse opțiuni legate de procesul de vânzări și facturare pentru o mai mare personalizare și control al afacerii și mărcii dvs.
Setări factură
Dacă doriți, puteți adăuga logo-ul dvs. pentru a apărea în colțul de sus al facturii. Logo-ul încărcat va apărea pe factura trimisă utilizatorului final după ce a fost plasată o comandă.
Pur și simplu faceți clic pe butonul Încărcare imagine și încărcați logo-ul dvs. utilizând parametrii care au fost specificați. Odată încărcată, imaginea dvs. va fi disponibilă aici.
Puteți înlocui logo-ul făcând clic pe Încărcare imagine sau îl puteți elimina făcând clic pe Ștergere. Dacă faceți clic pe Edit image (Editare imagine), veți putea seta crop-ul specific pe care doriți să îl utilizați și să efectuați unele ajustări dacă este necesar.
Odată încărcat și setat, faceți clic pe Salvare modificări. Aceasta va afișa logo-ul încărcat pe factură, așa cum se arată în exemplul de mai jos.
Eliberarea manuală a comenzilor
Dacă doriți să aveți control deplin asupra comenzilor dvs. prin aprobarea manuală a fiecăreia înainte ca aceasta să intre în producție, puteți face acest lucru prin activarea acestei opțiuni.
Toate comenzile plasate de clienții dvs. vor apărea în panoul de gestionare a comenzilor, așteptând să le aprobați manual. De asemenea, veți primi o notificare prin e-mail pentru fiecare comandă plasată.
Tot ce trebuie să faceți este să eliberați comanda pentru ca producția să o finalizeze sau să anulați comanda, dacă este necesar.
Adresa de livrare specificată
Dacă doriți ca comenzile să fie trimise la o anumită adresă, mai degrabă decât la destinația selectată de client, puteți activa această opțiune. Acest lucru este foarte util dacă aveți un magazin fizic sau dacă doriți să livrați comenzile clienților dvs. în persoană.
Odată activată, pur și simplu completați adresa și toate comenzile din galeriile și proiectele dvs. vor fi trimise la această adresă.
Transmiterea întârziată a comenzilor către producție
Activarea acestei opțiuni va afișa o casetă în care puteți selecta o perioadă de timp în ore pentru a întârzia transferul comenzilor către producție. Această opțiune trebuie să fie activată în setările de vânzări corespunzătoare, fie pentru o galerie standard, o galerie QR sau un Photo Job.
Funcția de partajare - Link neutru de partajare
Această opțiune vă permite să trimiteți linkuri partajate clienților dvs. într-un mod complet neutru, fără nicio referire la Saal Digital. Opțiunea Saal Digital este selectată implicit. Aceasta înseamnă că toate link-urile partajate către galeriile și proiectele dvs. vor fi sub domeniul saal-digital.net.
Dacă selectați opțiunea Photo Portal, linkurile partajate vor fi sub domeniul photo-portal.shop. Acest lucru înseamnă că clienții dvs. nu vor vedea nicio referință la Saal Digital atunci când vă vor vizita conținutul, dar vor cumpăra de la Saal Digital.
Această funcție afectează tot conținutul dvs., atât galeriile, cât și proiectele, precum și pagina dvs. de profil.
Produsele care sunt livrate direct clienților dvs. au Saal Digital ca expeditor. Dacă doriți să livrați dumneavoastră pachetul, puteți activa opțiunea Colectare în magazin.